четверг, 16 января 2014 г.
Модуль9. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - потрібно працювати таким чином, щоб враховувати різні показники сприйняття інформації учнями. Потрібно підходити індивідуально до учнів, що мають проблеми у навчанні та до обдарованих учнів.
Я зрозуміла, що потрібно створювати власний графік оцінювання.
Я ознайомилася із інформацією, що задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. Обов’язково це використовуватиму у своїй практиці.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий