четверг, 16 января 2014 г.

Модуль9. Рефлексія Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - потрібно працювати таким чином, щоб враховувати різні показники сприйняття інформації учнями. Потрібно підходити індивідуально до учнів, що мають проблеми у навчанні та до обдарованих учнів. Я зрозуміла, що потрібно створювати власний графік оцінювання. Я ознайомилася із інформацією, що задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. Обов’язково це використовуватиму у своїй практиці.

Комментариев нет:

Отправить комментарий